Friday night lights

Igår var jag och Patrik iväg och spelade bowling. Jag var rätt kaxig innan, men jäklar va pisk jag fick :( Blev riktigt irriterad på min otalang ett tag där. Men men jag vann sista serien iaf...
Sen gick vi till Helt enkelt och åt Kockens val, som var entrecot med sötpotatis och nån god sås. Efterrätt åt jag glass med nougatsås och Patrik åt nån chokladkaka. Mycket trevlig kväll och väldans god mat!
Ikväll vet jag inte alls vad som händer. Eventuellt blir det nån öl och lite biljard. Just nu känner jag dock för att bara slöa i soffan och äta ostkrokar, men vi får väl se :)



Innan bowlingen, allt frid och fröjd, fast Patrik var rätt säker på sin sak redan... :)



Mm härlig stil har jag i alla fall. Herregud vilket put med rumpan!



Vem sjutton var det här? Ingen jag känner *host host*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback