Jobbet

Sitter på jobbet. Kände att jag får passa på att skriva lite nu, för efter jobbet har jag fullt upp. Ska inhandla det mesta inför lördag, och dessutom åka ut till Bomhus och hälsa på Patriks familj. De har varit utomlands i två veckor och är säkerligen bruna och fina.
Känns riktigt trist med vädret. Kan det inte bara regna förbi allt så det blir fint till lördag? Vill så gärna ha vackert väder till festen! Men vi får utgå ifrån läget och göra det bästa av situationen ändå. Blir mycket folk iaf, och det är ju alltid kul :)

I veckan har väl inte så mycket hänt egentligen. Var ute och åt med jobbet i tisdags. Ingen vidare mat måste jag erkänna, men trevligt och lugnt. Avslutade kvällen redan vid nio, och då var jag ändå en av de sista på plats! Luuuugn kväll var det ja ;)
Igår var jag, Elin och Linda hos Räkan och lagade pasta med baconsås. Mycket gott men blev galet mätt. Sen efter te och kaka kollade vi på lite musikvideos (Jauqin Pheonix har lagt skådis-karriären på hyllan och är nu rap-artist!)
När det var dags för Greys (som vi tjejer laddat hela eftermiddan för) skulle plötsligt Räkan kolla film me två kompisar och hade ingen lust med Greys. Så vi fick snällt springa hem i första pausen, haha måste varit en rolig syn när vi i panik skyndade oss hem till Linda för att inte missa en sekund av vår favoritserie :) Vi missade några minuter, I blaim it on you Shrimpie! Morr... :P
 Nej nu är det dags att gå in till de små liven igen. Har en rätt lugn dag idag med 15 barn. Tyvärr slutar jag rätt sent så det blir nog en låååång eftermiddag...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Jag ska ta ett snack med vädergudarna angående lördag!=))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback