Sjukligt gammal...

Ja herregud vilken helg det blev!
På fredagen hade vi i stort sett allt fixat inför festen. Då började jag plötsligt känna mig illamående. Det höll i sig hela kvällen och jag önskade starkt när jag gick och la mig att jag skulle må bra till dan efter...
Men icke! Mådde fan sämre. Feber och ont i hela kroppen. Plus illamående. Men eftersom allt redan var ordnat och alla redan var inställda på fest fick vi försöka genomföra ändå. Tack vare Patrik och hans familj som kämpade hela dagen för min skull kunde ändå festen bli av.
Så vid femtiden hade jag duschat och proppat i mig medicin och anlände till festen. Haha kul att en hel del gäster redan var där och man som huvudperson inte kommer i tid :P På något jäkla vis lyckades jag iaf hålla mig någorlunda pigg hela kvällen, med undantag för en powernap på en timme ca vid halv tolv :)
Kvällen blev väldigt lyckad och de allra flesta verkade ha jätteskoj! Jag fick alldeles underbara presenter (tack alla!) och kände mig så rörd av att så många kommpit för min skull. Vi körde en del tävlingar som uppskattades, då de fick folk som inte kände varann att prata, och maten räckte gott och väl! (Jag åt dock ingen, tog ett glas yoghurt och en halv fralla istället)

Dagen efter var vi bra trötta allihopa. Vi åkte ut till Bomhus för att städa. Efter att ha dammsugit vardagsrummet, burit ut mina presenter och hållit i tältet medan de andra tog ner det, var jag helt slut och smög mig till soffan under en filt. Somnade efter en stund och vaknade inte förrän flera timmar senare. Då värmde Patrik lite potatisgratäng som jag faktiskt fick i mig lite av, och sedan drog vi hemåt. Är evigt tacksam för alla som hjälpte mig i helgen och fick det att bli så bra! Och tack till alla som kom och gjorde kvällen till ett minne för livet! :)

Idag är jag 25 år och är hemma från jobbet. Börjar känna mig bättre, men stannar hemma imorrn också så jag får fason på kroppen nån gång. Att ta hand om 18 små barn är inte direkt något jag skulle orka med just nu...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback