Bananas









Haha ja va fan ska man säga om helgen? Galet roligt! Vi kom till campingen i regn, fickupp tältet efter en hel del tjafs och delade idéer. Sen startade det som troligen skulle kallas en av de grisigaste midsommarfiranden ni nånsin skådat...

Vi satt ute på våra brasse-stolar och hällde i oss alkoholhaltiga drycker och åt sill och ost på knäckebröd :) Efter några timmar fick vi även till en grill och åt god fläskfilé med potatissallad :) Kvällen och natten blev blöt med mycket skratt och tokigheter. Kan egentligen inte beskriva allt, det måste upplevas! :)

Dagen efter mådde man som man förtjänade, iaf jag! Dom andra svinen (morr) mådde helt okej och några började dricka igen direkt till frukost. Hua... Jag fick i mig mackor vid tvåtiden kanske och en coca cola. Men någon alkohol kände jag verkligen inte för. Det där med att ta en återställare är nog inte min grej... Fast senare på kvällen öppnade jag äntligen mitt vin, och tro på fan, jag fick i mig nästan allt. Då var man på g igen (fast aningen lugnare denna kväll, vägrade bli lika dålig igen dagen efter). Vi drog in på området där vi såg EMD (haha va lycklig jag blev när jag fick sjunga med till Baby goodbye! Fjortisvarning på mig då, host host...) och Svenne Rubins. Jäkligt rolig kväll även denna!

På söndagen var stämningen minst sagt luuuuugn... Vi slappade i solen och iakttog medan den ena husvagnen efter den andra lämnade stället. Egentligen skulle vi checka ut klockan tolv, men ingen var nog körbar då, så vi struntade i reglerna och slappade lite till. Vid tvåtiden åkte vi som första två bilar i gänget hemåt. Galet skönt att komma hem, men även lite bitterljuvt. Man förstår inte hur bra man har det förrän man ser tillbaka på det. Minnesvärt helt klart :)

Denna vecka har annars flutit på som vanligt. Riktigt skönt att jobba på förskola såna här dagar. Varmt och skönt, och lite barn. Fast stundtals kan det bli lite långsamt. Ska väl börja på med lite materialvård snart, finns verkligen behov.
Vi har varit i Boulognern två dagar i sträck och haft picknick. Patrik varit snäll och fixat båda gångerna :)
Idag åt jag sallad på stan med Karin och Linda. Man blir ju inte sugen på varm mat när det är sånt här väder. Sedan gick jag och Linda på stan, och sedan mötte vi upp Janaki för en glass på George.

Imorrn blire grillfest och på lördag drar vi till Sthlm för att bara njuta av värmen och mysa lite med mami och papi. Ska bli riktigt skönt.

Nej nu orkar jag inte skriva mer, och ni orkar nog inte heller läsa en rad till heller. Bilder från Orsa finns ute på Facebook.

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback