wiiiie! :)

Hihi lycka... Jag kan äta igen! :D Oh vad jag älskar mat... Är fortfarande aningens aning öm i magen, men det bryr jag mig inte om. Nu ska jag svulla! :)
Sitter för stunden och kikar på Halv åtta hos mig. Vet att det är repriser och egentligen inte så roligt program, men kan inte låta bli att se det så fort jag får chansen. Zappar över lite på sexan så det verkar som att man hänger med lite i fotbollen iaf :P Men klockan nio, då är det Greys igen, ett måste i min värld!

Oh, jag har fått en superfin digitalkamera nu oxå! En mörkrosa jättefin... Nikon coolpix s230 tror jag den heter, för er tekniknördar som vill veta :) Tyvärr verkar det va nå fel på mitt ex, för det blir korniga bilder, så jag får åka och kolla upp det imorrn. Sen kanske det dyker upp lite fina och fräscha bilder här.

Ooops dags att kila, programmet fortsätter...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback