Inte glömt!

Hej alla mina trogna läsare! (Skrattar lite för mig själv, men kul att några läser iaf :) )
Jag har absolut inte glömt bort bloggen. Bara haft fullt upp och inte tillräckligt med ro för att sitta ner och skriva ner några vettiga tankar.
Har varit i Bollnäs i helgen och haft underbart mysigt med mina gamla vänner. Tack allesammans för alla skratt! :)
Just nu ligger tankarna på min lilla fest, som nu verkar bli större och större. Ojoj detta blir spännande. Och lite skrämmande, vette tusan hur bra värdinna jag är. Har aldrig haft en fest för bara mig, om man inte räknar kalasen man hade som liten unge. Aja blir nog bra :)

I förrgår sprang jag 4 km ute i Hemlingby, och idag sprang jag 6 km! Det kanske inte låter så mycket, men ni som känner mig vet att jag inte gärna springer om jag inte har en boll som distraherar mig. Har i ärlighetens namn aldrig sprungit så här långt (om man inte räknar hemska fys-passen på handbollen, som säkerligen var längre). Så kände bara att jag ville skryta lite om hur duktig jag varit.

Nej jag får nog fasiken återkomma när jag har mer tid och tankar. Sängen alldeles bakom datorn, å den ser bra lockande ut...

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Duktig du är! Snart blir det maraton;)

Postat av: jonas

Kände mig träffad som trogen läsare :)

Postat av: jonas

Kände mig träffad som trogen läsare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback