Monday

Måndag måndag måndag. Snark... Fy va trött jag var i morse. Hualigen, tackar livet för att te finns. Det är mitt substitut för kaffe :) Hade iaf en lugn dag på jobbet och kunde åka hem redan klockan två. La mig i sängen och skulle vila 20 minuter. Jo men hej du! När jag väl somnar mitt på dan är jag så borta att jag bara trycker bort larmet flera ggr. Aja kändes välbehövligt och var framförallt vääääldigt skönt...

För övrigt så går jag i teknik-köpa-planer. Det är framförallt en dator som lockar. Jag har en stationär dator som är 5 år. Det är egentligen inget fel på den (förutom utseendet), men den skulle verkligen behöva rensas rejält. Jag förstår mig inte på det där med alla program som jag gått och samlat på mig. Och alla virusskydd som blinkar och har sig. Blir så trött. Det är inge kul att sitta vid datorn då. Frågan är om jag ska satsa på en ny stationär eller en laptop? Vilka för- och nackdelar finns? Någon som har koll?
Sen är jag även sugen på en ny mobil och kanske en digitalkamera i storlek mindre. Hm...

Slutligen vill jag gratta min kära Linda som äntligen fått ut sin lilla pojke! Det blev en supersöt liten grabb vid namn Ted. Fick reda på det nyss och blev sååå glad! Grattis till familjen!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Då kommer jag förbi nån dag o kollar din boksamling! Å du, vi ses imorrn, kommer och jobbar hos er då=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback