Sjuker

Jepps, idag är både jag å P hemma sjuka. Mer eller mindre iaf. Ingen feber eller så, men är bra förkylda å matta. Fast imorrn kör vi igång igen.

Valborg blev en riktigt rolig tillställning. Micke hade bjudit ut oss till Bomhus. Vi satt ute på deras inglasade altan och åt ocg drack hela kvällen. Blev även lite kubb, haha fan va somliga suger på det ;) Vi försökte oss även på nån lek där man skulle se ut och låta som ett djur. Blev helt galet! Framåt småtimmarna va vi helt slut. Jag hade jobbat till halv fem den dan, så kunde knappt hålla ögonen öppna. Till slut ringde jag en taxi och vi åkte hemåt.
Dan efter var en seeeeeg dag! Fast jag klarade mig milt undan baksmällan, somliga mådde värre ;) Det blev slapp på stan med kebab och glass. Sen lite volleyboll i parken, å mot kvällningen åkte vi ut till Patriks familj och grillade och spelade kubb igen. Även Anders, Micke och Jonas kom förbi. Riktigt skön dagen-efter-dag.

Nej nu ska jag gå och koka lite te och plocka fram de chokladbollar jag gjorde för en stund sen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Krya på er!



Och ja, man ska nog inte spela kubb med procent i kroppen, gick ju bättre dagen efter! ;P

Postat av: Emelie

Nu har jag också hittat hit =) Hoppas ni kyar på er! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback