Nu äre helg!

Fick sluta en halvtimme tidigare idag. Men sitter fortfarande på jobbet, för att skriva en ansökan till ett vikariat i Strömsbro. Vet ju inte riktigt hur det blir för mig efter jul, så jag får vara på den säkra sidan och söka lite nytt. Trivs rätt bra här, men kan ju vara bra att se sig om också.

Ikväll blir det först ett aerobicspass, sen skulle jag tro att det blir hemmamys med älsklingen. Han pratade om baconinlindad och fetaostfylld kyckling. Låter ju inte helt fel :)

Imorrn är det dags för födelsedagspartaj för Elin. Ska bli skojsigt. Får se om jag kanske hinner kika in nån ny outfit på stan ikväll eller imorrn. Vore kul med något fräscht.

För övrigt en jävligt seg vecka, har haft mycket ont i huvudet och nacken. Min kollega klämde lite på mig idag, och hon visste då verkligen var hon skulle trycka! Ajajaj... Men känns faktiskt lite bättre. Tackar!

Nej nu måste jag börja med min ansökan. See ya!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Milla

Nu har jag hittat till dig! ;) kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback