Hemma ahaaaaaaa

Galet bakis idag. Å då menar jag veeeeerkligen dålig! Först vid halv sju åt jag pizza (om man bortser från en banan som jag fick behålla en del av). Usch vad jag hatar mig själv när det blir så här. Man är ju dum i huvudet egentligen som inte stannar till i festandet och känner efter mer. Eller kör stenhårt på varannan vatten. Hms... Nu vill jag inte dricka på evigheter!

Elin var här ikväll. Vi åt som sagt pizza, mumsade glass och kikade film. Mysig och alldeles lagom kväll. Patrik är nere i Borås och dömer fotboll. Duktig min kille, lite för duktg för sitt eget bästa ibland...

Nu blire sängläge. Trötter fast jag i princip legat i sängen eller soffan heeela dagen! Gnatti...

 

Love you!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback