Gick och bidde

Gick och bidde sjuk i fredags. Inte speciellt förvånande då tre av fem avdelningar på jobbet var i stort sett utslagna av sjukdomar i torsdags. Dock fick jag magsjuka, något som vi inte hade på vår avdelning, och den värsta sjukan av dem. För mig som verkligen ÄLSKAR mat, är detta rent outhärdligt. Kände redan på torsdag kväll att något inte stod rätt till, och mkt riktigt blev natten mot fredan inte den roligaste. Det värst var att jag fått biljetter till Melodifestivalen av Patrik i julklapp. På lördagen mådde jag helt okej och bestämde mig för att gå ändå. Dock ingen mysig middag före som planerat, då aptiten var lika med noll.
Festivalen var bra, är glad att vi fick dessa låtar och inte de som var veckan före (de sög ju). Mådde riktigt bra på kvällen och trodde det var fritt fram att äta lite. Åt några chips, en delicatoboll, sen smakade jag några strips på mcDonalds efteråt (mm vilka härliga vänner till magen, not!). På natten fick jag ångra mina synder, hua va ont i magen jag fick!
Idag har jag återhämtningsdag. Är hungrig på mat, men tar lite i taget bara. Så, nu har ni fått nästan hela min sjukhistoria. Finns mer smaskiga detaljer oxå, men tror att jag utelämnar dem ;)

Hoppas ni alla fick en trevlig alla hjärtans dag. Själv fick jag frukost på sängen iaf, bestående av ett glas Proviva blåbärssoppa, mm vad jag blir bortskämd! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback