På torsdag...

På torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst. Ge mig då grekiskt ostbröd det gillar jag mest. Grekiskt ostbröd på fredag det enda jag vill ha, grekiskt ostbröd på fredag då mår jag riktigt bra. Grekiskt ostbröd på fredag vad var det jag sa? Jag vill ha fredag idá! :D

Kommer nog bli en kanonhelg. Längtar alltid till fredagar, men lite extra mycket denna gång :)

Upptäckte en vattenskada i sovrummet imorse btw. Hörde att det droppade bakom garderoben, och myccket riktigt har det börjat läckaa in genom taket. Så imorrn ska en plåtslagare komma, och sen ska vi ha in nån fläkt för att torka skiten, och sen får de tapetsera om en bit och måla lite i taket. Suck och snark, men verkar inte som att det är vi som får arbeta iaf. Nu är jag less på all denna snö som ställer till så mycket. Om det nu är den som är boven i dramat denna gång, men har hängt 3 meter långa istappar utanför fönstret förut, och en gubbe var upp dit i lift och slog ner dem med en spade ganska brutalt, så förvånar mig inte om allt har ett samband.

Äh skit samma, nog med klagomål, imorgon är det fredag och då ska jag å Lena baka grekiskt ostbröd! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback