Visste ni...

att jag vill - ut och resa igen snart!
att jag har - precis tryckt i mig 4 chokladhjärtan som jag fick av Patrik ikväll :)
att min senaste kyss - var för ungefär en timme sen, mysig! :)
att jag lyssnar mycket på - skvaller (haha big surprise)
att jag funderar på - att klippa håret snart
att jag pratar - rätt mycket när jag väl sätter igång, dålig vana ibland
att jag inte gillar – att va bakis
att min första riktiga kyss – är bortblåst, minns inte
att jag avskyr när folk snackar - skit om saker de inte vet något om
att kärlek är –  komplicerat som f*n, men väldigt väldigt härligt
att jag gillar – att mysa i soffan med mina vänner
att jag alltid kommer att – vara en orolig själ
att jag är förälskad i – min dator, bästaste!
att sist jag grät var – för några veckor sedan
att min mobiltelefon är – väldigt omodern och har kasst batteri, men väldigt slittålig och omtyckt :)
att när jag vaknar på morgonen – längtar jag efter frukost
att innan jag går och lägger mig – tvättar jag inte alltid ansiktet
att idag har jag – ingen större motivation till något
att jag just nu tänker på - vad jag ska titta på på tv härnäst
att i kväll ska jag – titta på tv och kramas :)
att i morgon kommer jag – ha en fullspäckad dag
att jag hoppas –  på att mina vänner läser min blogg :)
att jag verkligen vill - att alla mina nära och kära lever och mår bra!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback