Bio och snömannen

Avatar var en upplevelse, helt klart. I början blev jag lite yr i bollen, och dessutom fick jag ont i skallen pga att vi satt allra längst fram. Men efter ett tag kom jag in i filmen och glömde bort allt runtomkring. Förutom häftiga effekter är jag positivt överraskad av själva handlingen. Klart över förväntad (fast okej, lite för överdriven för min smak). Blev inget strosande på stan innan bion, nån ville inte åka för tidigt. Rätt tråkigt, men var samtidigt så satans kallt ute, så hade nog frusit fast på vägen mellan affärerna :)

Oh, en himla rolig grej (i mitt tycke iaf) hände mig igår. Skulle träffa tjejerna för en fika på Mocca. På vägen dit hade jag enbart strumpbyxor (hur f*n tänkte jag? Massa minus ute) och frös nå förbannat. Så jag fick massera låren då och då och dessutom springa en hel del för att hålla mina stackars lår varma. Kände efter ett tag att mina ögon kändes lite klibbiga, och tänkte att de kanske frusit ihop lite i ögonvrån pga tårarna av ansträngningen. När jag kom fram till söderbacken tittade jag in i ett skyltfönster, och fick se det roligaste jag sett på länge! Haha ja det hade då verkligen frusit i ögonfransarna. Men det roliga var att hela ögonfransarna OCH ögonbrynen var helt kritvita! Försökte smälta bort det med fingrarna medan jag gick bort till kaféet med skratten i halsen. När jag kom in till tjejerna kunde jag inte hålla mig längre och började skratta så jag grät :D Fick till slut gå in på toa och lugna ner mig innan jag kunde återvända till sällskapet. Jag fick kort på eländet oxå, men tyvärr på mobilen, ochjag har inte förstått Bluetooth-funktionen på datorn än. Annars hade jag garanterat lagt upp bilden som presentationsbild på Fb eller nå! Hahaha ja herregud vad man kan roa sig själv ibland...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Hahaha.. ja nog fasen skrattade du allt!;) Trodde aldrig du skulle sluta. Sötnos!:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback