Galet

Jag gillar snö och riktig vinter mer än slask och grått, men nu får det väl ändå räcka? Galet mycket snö nu och mer lär det väl bli. Är ett äventyr varje dag när jag ska hem från jobbet med bussen. Kan inte förstå att så många bussar går sönder hela tiden. Det har ju alltid varit snö på vintrarna i Sverige (fast mer än vanligt i år) och de som kör här borde vara mer lämpade till vädret.

Nästa helg kommer mina vänner Lena och Linnea och förgyller stan. Ska bli otroligt roligt att få prata massa skit och bara njuta av varandras sällskap. Stackars Patrik kommer väl bli ivägskrämd av oss och vårt tjatter :)

Ska snart åka iväg mot Bollnäs. Är lite orolig för hur det kommer gå att köra, men får ta det väääldigt lugnt så ska det nog gå bra.

Trevlig helg mina vänner!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Trevlig helg du me!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback