Tidig kväll

Igår träffade jag Carina efter jobbet. Vi tog en långfika på stan, och sen gick vi runt lite i affärer. Råkade hitta en del fynd, bland annat två tröjor på Cubus för 56 kr tillsammans! Köpte även en skjorta till P, som visade sig kosta mycket mindre än väntat. Den satt dessutom helt perfekt!
På kvällen gick vi och några till på bion Snabba cash. En riktigt bra film med råa inslag, men framförallt bra skådisar! Den som inte sett Joel Kinnaman som spelar huvudrollen, har verkligen missat nån! Han är helt enkelt genialisk. Blev helt förälskad i honom när han spelade i Johan Falk-filmerna, och det var kul att se honom i en annan roll också. För övrigt syns han i Arn-filmerna och i Tjenare kungen! (Inte alls insatt ;) )

Har redan krupit ner i sängen. Blev rätt sent igår och fick jobba längre än väntat idag, så är ganska slut. Dessutom på lite halvdant humör, av en dum anledning. Ibland får man bara nog. Saknar mina vänner Linda, Räkan och Janaki just nu. De känner mitt humör väl och dömer inte utifrån det jag säger. Kom hem snart gofisar.

Gonatt mina vänner!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Haha.. va ovanligt att du fyndar då!;) Jag saknar dig också gumman! På lördag ses vi!:))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback