Helgens fest i några bilder



Hihi lika? näe va, fast det har jag och Carina trott i nästan ett år, undrar i vilka skick vi varit i när vi jämfört? :P

 Har haft tvådagars denna helg. Först drinkkväll i fredags med Bollnästjejerna. Trevlig kväll, men tror nog inte drinkfylla är något för mig. Blev bara jävligt mätt. Parken var väl sådär, men det var underbat att få umgås med Linda (och även de andra så klart) en stund och få prata av sig. Borde ses oftare.

Igår var vi till Anders och Carinas sommarfest ute i Bomhus. Det blev en blöt kväll om väntat, och mycket skratt och dans. Härligt!

Idag mår man som man förtjänar, men har iaf lyckats ta mig till stan för fika med Räkan å Elin, sen skön promenix i parken med Elin. Nu känns det bättre i kroppen, men får nog bli en tidig kväll ändå...
Haft en underbar helg med vackra människor! Tack alla älskade för att ni gör mitt liv så glädjefyllt! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback