Helgens festligheter!

Helgen blev en riktig höjdare. Justine och Erik kom i fredags, då förberedde vi för lördagen och myste med tacos och godis. På lördag morgon tog vi en storfrukost och löste hela (!) Melodikrysset :) Efter en dag på stan då vi mött upp Linnea och Lena drog vi hem för att börja piffa.

Vid femtiden dök de andra flickorna upp och vi åt mat och efterrätt och hade trevligt. Vid niotiden ramlade grabbsen in och plötsligt var lägenheten full! Patrik min härlige kille hade i smyg förberett ett quiss om Bollnäs. Gud va gulligt gjort, fast mitt lag kunde inte så mkt. Lena som den sanna Bollnäspatriot hon är tog däremot hem vinsten. Hade känts fel om inte nån av oss Bollnäsbrudar kunde mest :)

Vid tolvtiden drog vi ner till Heartbreak för dans. Tycker att kvällen gick lite för fort, men det är väl ett bra betyg egentligen. För första gången ville Patrik ha efterfest så vi andra var inte sena att haka på! Hem mot oss där stället fylldes återigen. Blev rätt förvånad när ytterdörren öppnades och några helt okända människor kom in. Men inte mig emot, bara trevligt. Dessutom var efterfesten guld värd eftersom vi fick disken undanröjd så stället såg bra ut idag.
Ett par av festdeltagarna somnade framåt småtimmarna och efter en del lirkande lyckades vi slänga ut dem. Dock var vi ett litet gäng kvar som hade förbannat roligt. Per, Patrik och Jacob sjöng en sommarlåt i canon, helt underbart vackert! :) Till slut var vi tjejer så trötta så vi såg i kors, men grabbarna tjattrade på och brottades tills jag höll på att bli tokig. Vi lyckades äntligen köra ut dem och kom i säng vid åttatiden i morse.

Efter fyra timmars sömn vaknade vi och beställde pizza. Soffdegning när den är som bäst har stått på schemat idag. Fortf inte som en hel människa. Men attans vilken trevlig kväll jag haft! Så otroligt glad över alla underbara människor jag har i mitt liv. Tack alla för att ni gjorde kvällen minnesvärd, och tack tjejer för alla fina presenter (fast ni inte fick ge egentligen)!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback