Lyllo mig!

Duktig jag känner mig idag! Slutade halv fem. Åkte direkt och handlade och hem för att laga mat. Under tiden började jag dammsuga och vips så hade jag gjort hela lägenheten! (med paus för en middagsstund på balkongen). Jag tjatar rätt ofta på Patrik om städning, att vi ska göra det oftare. Men kände idag att han kunde få slippa det. Han är fjärdedomare i en landskamp idag och huduvdomare i en annan på torsdag. Duktig min kille :) Sen åker han till Göteborg och dömer i helgen, så stackarn får inte mycket ledigt denna vecka. Tror han uppskattar min spontana städning när han kommer hem ikväll :)

Hade för övrigt en underbar kryssning tillsammans. Bodde otroligt fint i lyxig hytt och fick champagne och goodie bag vid ankomst. Ätit gott och myst massor. Jag tog mod till mig och sjöng Tomas Ledins Knivhuggarrock på karaoken :) För er som inte hört den börjar den så här:

"Jag är tuff jag är hård, glider fram som en Ford, när jag kommer ner för gatan.
Jag kallas för Smock, gillar knivhuggarrock, och min idol, det e satan!"

Haha jag utmärkte mig nog lite med tanke på att de som sjöng före och efter mig var småtjejer som skulle sjunga i en talangjakt dagen efter, det vill säga supersöta röster i smöriga sånger ;)

Dagen efter var vi på spa och fick helkroppsmassage med chokladolja. Badade även bubbelpool ute med en strawberry daquiry i handen och hela skärgården som utsikt :) Underbart!

Mår bra nu, älskar att värmen börjar komma och trivs otroligt bra att va sambo med älskade Patrik. Jobbet funkar, om än slitigt stundtals. Vännerna är guld värda och jag njuter av varje stund jag får tillsammans med dem. Dessutom har jag något roligt inbokat alla helger fyra veckor framåt :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback