Mys och partaj

I fredags hade jag och P fredagsmys med räkor, vin, ost och kex, vindruvor och choklad. Himla mysig kväll. På lördag morgon åt vi storfrukost och löste Melodikrysset (gjorde ett gott försök iaf). Sedan promenerade vi bort till Strömvallen och kikade på Robin som spelade match. Avslutade sedan på Bali garden där vi åt god mat tillsammans med Eriksson-familjen. Himla mysiga stunder.

På kvällen åkte jag ut till Åbyggeby, för fest med bandytjejerna. Vi var inte lika många som förra året, men absolut en helkul kväll ändå! shot på shot... Jag ville absolut ut på krogen, så vid halv tolv åkte halva gänget taxi in mot stan. Ett beslut som jag i efterhand ångrar. Knappt en människa jag kände, och stället såg ut som en byggarbetsplats på övervåningen. Enda positiva var cover-bandet som hade en helt galen sångare som man kände viss hatkärlek till. Ungefär som Hoffmaestro, han är skitbra på scenen, men man vill inte ge honom mer ego eftersom han redan är så uppblåst. Appropå det såg jag att hans band ska spela på Maxim den första maj. 300 kr kostar det, och jag lovar att de kommer bjuda på rejäl show. De killarna är helt bananas! Nån som är sugen på att hänga med? Man är väl antagligen lite stjärtis, efterom valborg är dagen innan, men får gå ändå. Skulle va kul om vi blev ett gäng :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback