Flytteliflytt

Hej och hå, det finns en del att göra när man flyttar. Trodde vi hade det mesta klart, men va mycket småprylar man har, och en hel del otympliga saker som jag inte alls vet hur jag ska packa :S Och all mat! Haha jag å Patrik som alltid tycker vi har för lite mat hemma! :) Men ska bli jättespännande att flytta till hus. Jag har nog inte fattat riktigt hur stort det är förrän nu när flytten står för dörren. Tror det kommer bli grymt, men jag längtar inte till att klippa gräset i sommar ;)

Om en stund kommer mamma och pappa förbi. Mamma åker vidare till storstan, men pappa blir kvar över natten och hjälper oss imorrn. Kan nog behövas, då vi ska flytta över alla möbler imorrn. Vår soffa är ju inte den minsta i världen som ni kanske vet...

Nej nu är det slut på min rast, dags att gå igenom frysen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback