Ville inge speciellt egentligen...

Mmm imorrn är det fredag igen, galet skönt. Har varit trötter å tung i huvudet denna vecka. Men i helgen hoppas jag må bättre, för då händer det grejor! Ska nämligen på reunion med min högstadieklass (japp så gammal e jag!) i Bollnäs. Det är med bitterljuv känsla jag tänker på kvällen. Ska bli intressant att se alla, och även visa att jag förändrats en hel del. Men är också nervös för att träffa människor som jag kanske inte saknat allt för mycket de senaste åren...



Bjuder på ett riktigt somrigt kort på mig från Turkiet. Gud så roligt det var att leka i vågorna! Iaf så länge bikinin satt där den skulle, eller hur tjejer? ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback