Bu och bä

Nu har jag börjat på mitt nya jobb. Så här efter två dagar är jag helt slut och rätt låg. Saknar mitt gamla ställe och känner mig som en nybörjare. Pedagogerna är väldigt duktiga, men också väldigt noggranna, vilket inte ligger i min natur. Vet inte om vi delar pedagogisk grundsyn riktigt. Men ska inte säga för mycket nu, har som sagt bara gått två dagar. Ska avvakta med att känna efter så mycket innan åtminstone två veckor gått. Men än så länge alltså rätt tungt och virrigt...

En sak som är rolig är i alla fall att P bokat resa för oss till Teneriffa :) Åker 13 mars i en vecka. Ska bli underbart skönt att åka iväg bara vi två och myyyysa! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback