Vändning

Efter en vecka på ny jobbet kände jag mig lite säkrare. Igår (måndags) hade vi planeringsdag. Det var otroligt bra för mig del, då jag fick chans att prata med mina kollegor. Kändes himla skönt efteråt, även fast vi jobbade från 8.00 till 19.00.
Idag har jag känt mig mycket mer avslappnad och även startat en inskolning. Tror nog det här kan bli riktigt bra till slut :)

Nu ska jag ge mig på att skruva ihop vår nya badrumskommod. Patrik har varit otroligt duktig flera veckor nu och rivit, fuktspärrat och kaklat jättefint! Ska bli underbart att få igång badrummet och visa alla hur resultatet blir! :)

För övrigt, någon som läser min blogg de få gånger jag skriver? Väldigt tomt på kommentarer så känner mig lite ensam...

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Vad skönt att höra att det känns bättre på jobbet! Hoppas det är en uppåtkurva som fortsätter uppåt :) (Btw, jag läser alltid de gånger du uppdaterar)

Postat av: Carina

Jag läser åsse!!

Postat av: sophie

jorå, jag läser jag med ;)

Postat av: Ann Sjölin

Hallå kära dotra mi! Jag har ju ingen bloggadress, men vore dock skoj att följa din blogg. Du skriver skitbra! Fortsätt skriva!!! Kramis!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback